3 miliony z „Jakdojade.pl”!

Nie mieli góry pieniędzy na promocję i wielkie kampanie reklamowe. Mimo to, niedawno osiągnęli pułap 3 mln. stałych użytkowników i to tych mobilnych. Jak? Postawili na jakość usługi i marketing szeptany. Metoda okazała się niezwykle skuteczna.

Serwis jakdojade.pl jest wirtualną mapą, która wskaże nam drogę do celu, określi czas podróży i pokieruje do odpowiednich środków transportu, przy okazji powie, gdzie się przesiąść i określi alternatywne drogi dojazdu. Planer dostępny jest na kilku platformach: strona mobilna, internetowa, aplikacje na IOS, Android, Windows Phone.

Bartosz Burek – zarządzający serwisem twierdzi, że najważniejsze przy prowadzeniu tego typu portalu jest aktualność danych. Współpraca z przewoźnikami we wszystkich miastach umożliwia otrzymywanie rozkładów oraz samodzielną aktualizację danych. W tej chwili portal współpracuje z kilkudziesięcioma przewoźnikami z 18 aglomeracji.
Obecnie zespół jakdojade.pl to 11 osób, z czego większość stanowią informatycy. Na początku jednak były to trzy osoby: Bartosz, Artur i Mikołaj, energiczni studenci. Inwestorów pozyskali jeszcze przed uruchomieniem projektu, udało się też zebrać fundusze unijne, co w dużej mierze przyczyniło się do intensywnego rozwoju projektu w jego początkowej fazie. Już od 2011 roku firma utrzymuje się z wygenerowanego zysku.

W przyszłości zespół ‘jakdojade’ planuje wydać taką wersję aplikacji, która uwzględni aktualne położenie pojazdu. Użytkownicy zobaczą na ekranie, gdzie dokładnie znajduje się pojazd, na który czekają. Natomiast w czasie podróży, aplikacja będzie podpowiadać możliwości przesiadek z uwzględnieniem np. opóźnień. W tej chwili możemy obserwować pojazdy jedynie we Wrocławiu i Białymstoku. W dalszych planach jest też możliwość zakupu biletu na przejazd już z poziomu aplikacji ’jakdojade’.

MM

Źródło:
http://mambiznes.pl/artykuly/czytaj/id/6415/ jakdojade_pl_czyli_tak_sie_robi_serwis_z_3_mln_uzytkownikow

Dodaj komentarz

Top