ZnanyLekarz wart GoldenLine

Wcale nie za górami, ani za lasami, ale w akademiku Politechniki Warszawskiej był sobie pewien młody student myślący intensywnie o własnym biznesie. Swoje pierwsze pieniądze zarabiał tworząc serwisy internetowe. To wtedy zrodziła się myśl o typowym portalu z ofertami pracy, opierającym się na rekrutacji on-line potencjalnych pracowników.

Obserwując, jak dużym zainteresowaniem cieszą się platformy społecznościowe, Mariusz Gralewski oddał w 2005 roku do użytku GoldenLine. Serwis, na którym nie tylko można było spędzić wolny czas i nawiązać nowe znajomości, ale również znaleźć pracę. GoldenLine stał się ogromną bazą pracowników i pracodawców z fachowo wypełnionymi profilami.

Pięć lat później Mariusz szukał dobrego lekarza specjalisty, a że nikt z jego znajomych nie mógł kogoś sprawdzonego polecić, spróbował znaleźć rozwiązanie w internecie. Serwisy z rzetelnymi opiniami o lekarzach były nieliczne. I w ten sposób Gralewski odnalazł w tym kolejną szansę dla siebie.

Serwis ZnanyLekarz.pl, który Mariusz wykupił za kilkaset tys., został zmodyfikowany i uzupełniony o bazę specjalistów. Portal z miejsca umożliwił wyszukiwanie lekarzy, dodawanie o nich opinii czy umawianie wizyt online. Od 2013 roku, po wprowadzeniu aplikacji mobilnej, serwis określa przede wszystkim lokalizację, dzięki której automatycznie wyszukamy lekarzy w swojej okolicy.

Możliwość umówienia wizyty online jest już dostępna u ponad 100 tys. polskich lekarzy różnego rodzaju specjalizacji. Z internetowej formy rezerwacji terminu konsultacji skorzystało już ponad dwa miliony pacjentów. Zarówno liczba jednych, jak i drugich rośnie z każdego miesiąca na miesiąc. Poza Polską portal działa prężnie również na terenie 25 różnych krajów, m. in. w Argentynie, Indonezji czy Turcji, a bazę buduje ponad milion lekarzy specjalistów na całym świecie. Dodatkowo można też na stronie ZnanyLekarz.pl przeczytać ok. 350 tys. opinii na temat poszczególnych specjalistów, cen czy jakości obsługi.
Już dwa razy udało się Mariuszowi Gralewskiemu stworzyć stabilne firmy z mocnymi fundamentami, których siła opiera się na kreatywnych, zaangażowanych zespołach usprawniających produkt i dostarczających coraz lepszą jakość.

MT

Zdjęcie: media2.pl, flickr.com

Dodaj komentarz

Top