Sukces pisany kolorowymi paznokciami

W ciągu 15 lat Marzena Kanclerska-Gryz zbudowała prawdziwe kosmetyczne imperium. Ta miłośniczka kolorowych paznokci pokonała drogę od pracownicy warszawskiego lokalu kosmetycznego do szefowej sieci profesjonalnych salonów pielęgnacji paznokci i nie tylko. A wciąż ma apetyt na więcej.

Marzena Kanclerska-Gryz rozpoczęła przygodę z branżą kosmetyczną kilkanaście lat temu w salonie na warszawskim Grochowie, następną była Saska Kępa. Dzięki pracy zdobyła doświadczenie i wciąż powiększające się grono stałych klientek. Od kiedy pamięta, pasjonowała ją stylizacja paznokci, więc gdy nadarzyła się okazja, postanowiła otworzyć własną firmę.

W 2005 roku otworzyła pierwszą siedzibę „ Nail Spa ”. Mieściła się przy ul. Chodkiewicza i kosztowała 70 tys. zł – równowartość oszczędności Marzeny. Większość tej kwoty zainwestowała w wynajem lokalu i kupno profesjonalnych lakierów do paznokci. Nie potrzebowała jedynie sprzętu, ponieważ miała swój własny.

Stopniowo salon zyskiwał na popularności, głównie dzięki poczcie pantoflowej i zaangażowaniu Marzeny Kanclerskiej-Gryz, która czuwała, by obsługa była jak najlepszej jakości, a klient opuszczający salon był zawsze zadowolony.

Po pięciu latach przyszła pora na drugi salon. Ten powstał przy ul. Płatowcowej, a w 2011 r. – przy ul. Francuskiej. W ubiegłym roku otworzyła kolejny lokal, w centrum Warszawy.

W tej chwili w ciągu miesiąca salony „ Nail Spa ” odwiedza ponad 500 osób miesięcznie. W ofercie dostępne są usługi fryzjerskie, przedłużanie rzęs innowacyjnymi metodami, masaże, a nawet zabiegi dla mężczyzn – „manicure for men” kosztuje 60 zł. Właścicielka umożliwia też odbycie kursu manicure/pedicure, którego cena waha się między 1 250 a 2 350 zł.

Wśród regularnie uczęszczających klientek „ Nail Spa ” jest wiele gwiazd polskiego show-biznesu. Salon odwiedzają m.in. Monika Olejnik, Anna Dereszowska, Aneta Kręglicka, Małgorzata Socha, Natalia Kukulska. Prawdziwym wyróżnieniem było zrobienie manicure Madonnie i Sharon Stone, gdy odwiedziły Polskę.

Marzena Kanclerska-Gryz koncentruje się na inwestowaniu we własną sieć salonów. Ostatnio została poproszona o bycia ambasadorką w Polsce marki Essie – słynnej firmy produkującej lakiery do paznokci. Nie spoczywa jednak na laurach i myśli o nowych wyzwaniach. Jeszcze do końca 2014 r. planuje otworzyć pierwszy salon w Londynie, a docelowo chciałaby być obecna na rynku też w innych stolicach europejskich.

MM

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *